niedziela, 30 września 2012

Centro.




 Urlop pełną parą! Nigdzie nie wyjeżdżałam, spędziłam go w domu, ale był najlepszym co mogło mi się przytrafić! To były wakacje od wszystkiego. Od pracy, bloga, imprez.. wreszcie mogłam zregenerować siły i przygotować się psychicznie na nadchodzący rok akademicki, który z pewnością pozbawi mnie mocy.

W tym roku czeka mnie pisanie pracy licencjackiej. Dodatkowo, ciągle będę pracować. Moje życie znowu będzie się odbywało na naprawdę wysokich obrotach. Rano studia, po południu praca, a w przerwie: siłownia :)
Brakowało mi tego i mimo, że wychodzę z domu o 8 rano po to, aby wrócić o 22, naprawdę to lubię :)


Poniżej kilka zakupów z nowootwartego w mojej galerii sklepu :)





Muszę powiedzieć, że byłam bardzo mile zaskoczona cenami tych cudeniek. Kolczyki i wisiorki można tam kupić już od 6 zł. Znajdziecie tam też obuwie, torebki, apaszki i rajstopy. Wszystko czego dusza zapragnie w naprawdę przystępnych cenach. Mimo, że sklep nie do końca trafia w moje gusta, gdyż wszystko tam jest bardzo błyszczące, będę tam stałym klientem ze względu na tanią i całkiem ładną biżuterię :))


pozdrowionka i powodzenia wszystkim studentom!!
xx

1 komentarz:

  1. a co to tak zakochaniec zniknął z pola widzenia?
    swoją drogą Centro w Tarnowie? pożywka celebrytów;p buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jeśli chcesz zostać ze mną na dłużej, obserwuj mnie :)