niedziela, 10 listopada 2013

Czyste rączki

 Od pewnego czasu stałam się wielką fanką antybakteryjnych żeli do rąk. Głównym powodem jest fakt, że zaczął się dla mnie okres studiująco-pracujący, czyli rano wychodzę na uczelnię, a po południu zaraz po zajęciach śmigam do pracy, a przecież w ciągu dnia trzeba coś zjeść i nie zawsze jest gdzie umyć ręce. Przedstawiam moje nowe nabytki. Tym razem w celu dokonania zakupu odwiedziłam Bath and body works i The body shop.



Jako pierwsze pod lupę idą moje dwa cudeńka z bbw. Jeśli szukacie (poza oczywistymi właściwościami antybakteryjnymi)cudownych zapachów i fajnego opakowania, które można ubrać w różne kolorowe etui, to coś dla was :)
Tym razem skusiły mnie dwa śliczne zapachy : Hippo berry  oraz Japaneese cherry blossom. Oba pachną cudownie. Hipcio jest bardziej słodki, taki przyjemny zapach, który przypomina mi przeciwgorączkowy syrop malinowy, który łykałam w dzieciństwie :) Z kolei drugi zapach to naprawdę wisienka na torcie. Delikatny zapach kwiatu wiśni pozwala całkowicie zapomnieć o tym, że na dłoniach mamy żel stworzony na bazie alkoholu, który jest w obu przypadkach niewyczuwalny.
Obie buteleczki mieszczą 29 ml żelu i kosztują 7,99. Moim zdaniem cena w zupełności odpowiada pojemności, zapachom i designowi tego cudeńka.

W body shopie kupiłam dla odmiany jeden żel, który swoim zapachem nie odbiega od kolegów z bbw :)
Jest to Satsuma Hand Cleanse Gel Clementine. I rzeczywiście! Po nałożeniu na dłoń czujemy cudowny, cudoooownym zapach mandarynki! Jest tak słodki, że chciałoby się go zjeść :)
Buteleczka jest większa, mieści 60 ml i kosztuje 10 zł.

Moim zdaniem wszystkie z nich są warte swoich cen. Zapach alkoholu typowy dla zeli antybakteryjnych jest niewyczuwalny, szybko się wchłaniają i są naprawdę wydajne. Serdecznie polecam!

Buziaczki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jeśli chcesz zostać ze mną na dłużej, obserwuj mnie :)