czwartek, 25 lipca 2013

Gioielli

Biżuteria.

Nie od dzisiaj wiadomo, że dodatki są istotnym elementem każdego outfitu. Odpowiednio dobrane podkreślają, lub nadają charakter całości ubioru. Jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju bransoletek, pierścionków, kolczyków oraz naszyjników. Skorzystałam zatem z okazji, że w moim rodzimym Stradivariusie trwa wyprzedaż, a za oknem pięknie świeci słońce i postanowiłam uzupełnić swoją kolekcję o kolejne, letnie nabytki w wesołych, neonowych kolorach w sam raz na tę porę roku i na ten sezon :)
Poniżej przedstawiam moje wakacyjne cudeńka, które odpowiednio dobrane pasują zarówno do luźnego, jak i bardziej eleganckiego total looku :)

A wam udało się upolować na wyprzedażach jakieś biżuteryjne perełki? :)






buziaczki!
Karolina

4 komentarze:

  1. śliczna biżuteria ja ostatnio też upolowałam mnóstwo łupów na wyprzedażach:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, następnym razem o wyprzedażowych gratkach proszę mnie uprzedzać! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne! Ja preferuję minimalizm, ale czasem lubię też zaszaleć! Najfajniejszy ten ostatni :P Zostaję u Ciebie na dłużej, obserwuję i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jeśli chcesz zostać ze mną na dłużej, obserwuj mnie :)