piątek, 25 stycznia 2013

Vestito rosso


 Czerwona sukienka.


Nie wiem dlaczego, ale ją uwielbiam :) Może chodzi o ciepły materiał, z którego jest wykonana, może o prosty krój, krótki rękaw, może o ozdobne guziczki przy 'kieszonkach', a może o czerwień, której jestem wielką fanką.
Zestaw prosty, idealny według mnie na wieczorne wyjście do teatru, poprzedzone zaliczeniem z prawa celnego. Charakteru dodaje skórzana czarna marynarka, którą na zdjęciach nie za bardzo widać, oraz złoty naszyjnik z naszej najnowszej Stradivariusowej kolekcji.
















Zapuściłam się. Odpuściłam wszystkiemu: siłowni, blogowi, nauce. Mocne postanowienie poprawy i pierwsze kroki ku lepszemu poczynione :)


xx,
Karolina




sukienka F&F
buty Oleksy
torebka Mango
naszyjnik Stradivarius
marynarka New Yorker
płaszcz F&F
szalik NN



4 komentarze:

  1. Witaj,
    obserwuję Twojego bloga,
    zapraszam do obserwacjoi mojego
    www.fascynatory.blogspot.com
    Blog o modzie, dodatkach, fascynatorach, toczkach, nakryciach głowy.

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny outfit :) Postuj częściej! I mam jeszcze taka sprawę, nie chcę tutaj spamować, ani nic, ale obserwujesz mojego bloga przez program obserwacji google, który w przeciągu 2 tygodni ma zniknąć :< Dlatego zapraszam Cię do obserwowania mnie na bloglovin'- który ma zastąpi program google. Tu jest link: http://www.bloglovin.com/blog/3704460 BUZIAKI!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Zazdroszczę butów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jeśli chcesz zostać ze mną na dłużej, obserwuj mnie :)