poniedziałek, 2 lipca 2012

Forza Azzurri

Ostatnimi dniami poziom rozemocjonowania sięgał zenitu. Wszystko za sprawą Euro i mojej ukochanej reprezentacji Włoch.
Powiązań z Włochami mam dużo, pewnie dlatego ubóstwiam oglądać mecze tej drużyny. Przykro mi, że nie wygrali finału, ale jestem niezmiernie dumna, że udało im się dojść tak daleko :)
Dzisiaj pozamykałam wszystkie sprawy na uczelni, uprzątnęłam biuro, wymyłam wszystkie kubki i oficjalnie rozpoczęłam sezon wakacyjny, zarówno jako studentka, jak i członkini Rady Uczelnianej. Podobnie rzecz się ma jeśli chodzi o nasze Stowarzyszenie Młodych Twórców Filmowych - rozpoczęliśmy wakacje. A od września rozpoczynamy pracę nad nowym filmem, bo do Festiwalu zostało tylko kilka miesięcy! :)
Poniżej zdjęcia z ostatniego planu - kręciliśmy wówczas teledysk dla naszego znajomego rapera :)




Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Jeśli chcesz zostać ze mną na dłużej, obserwuj mnie :)